• Reserva per hores
  • Català
    • Català
    • Español
  • Follow
  • Follow
RESERVA PER HORES
  • Inici
  • Despatxos
  • Oficina Virtual
  • Contacte
  • Àrea personal

La figura del community manager

by admin | febr. 21, 2022 | Notícies d'interès | 0 comments

Es tracta d’una feina cada vegada més important a les empreses que volen comunicar-se correctament

En l’actualitat, són moltes les empreses que ja compten entre la seva plantilla amb la figura del Community Manager, uns professionals encarregats de gestionar la marca d’una empresa en internet, mantenir vives les relacions amb els seus clients i aconseguir la seva fidelitat. Com a característiques principals d’un Community Manager es troben l’empatia, la capacitat de redactar, la bona ortografia, una bona comunicació i la creativitat, si bé és essencial també que posseeixin coneixements de les xarxes socials, d’estratègies de màrqueting, de disseny, de posicionament, així com de gestió de projectes i atenció al client.

L’empatia, com comentàvem anteriorment és essencial, ja que la persona encarregada del seguiment de les xarxes socials de l’empresa, ha de ser capaç de posar-se en el lloc dels clients, saber què pensen, escoltar-los i conèixer les seves necessitats per a transmetre-les correctament a la direcció de l’empresa perquè aquesta pugui establir els seus plans d’actuació.

És a més qui dóna la cara, i, per tant, ha de ser pacient, saber mantenir la bona imatge de l’empresa i ser fidel a la seva ideologia.

Entre les seves funcions destaquen les de guiar les publicacions, estudiar la competència, decidir els horaris en què el contingut serà millor acceptat per l’audiència, adaptar el contingut, contestar els comentaris i valorar-los, comptabilitzar els «m’agrada» o involucrar als fans, entre altres.

D’altra banda, en moltes ocasions, les marques centren els seus esforços de màrqueting a aconseguir captar nous clients: gràcies a ells, podran incrementar les seves vendes anuals, i això és l’objectiu de tot negoci econòmic. Però les marques no poden oblidar la importància que té mantenir als que ja han consumit en el negoci.

Aconseguir una fidelització per part dels clients fa que el nostre negoci compti amb el millor ambaixador de marca que pugui desitjar.

Però, què és la fidelització de clients? És un procés que busca desenvolupar una relació positiva entre consumidor i negoci, duradora, amb la fi última que torni a realitzar una nova compra. Per a aconseguir-ho, pren especial importància la interacció satisfactòria amb el negoci, generant una relació de confiança mútuament beneficiosa.

No obstant això, sabem que la tasca de mantenir la fidelitat dels clients no és tasca senzilla en el cas dels eCommerce, però, afortunadament, avui dia existeixen en el mercat una infinitat d’eines capaces d’ajudar a les marques en tan important tasca.

Les millors eines de fidelització per a eCommerce, ordenades alfabèticament, són: Adyen, Azpiral, Connectif, Clutch, Crowdvocate, Customeer, EasyPromos, Fidelcity, Loycus, Qualifio, Preferred Patron Loyalty, Kangaroo Rewards, Retail Rocket, Scal-e, Splio, TapMango, i Wapping.

Font: Diari de Girona 

Submit a Comment Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Altres noticies d'interès

Centre de Negocis CN 

Carrer Grionella, 1, baixos
17005 Girona
Catalunya

Preguntes freqüents

Política de privacitat 

Política de cookies 

info@centrenegocis.es 

(+34) 972 40 62 70 

PLA EMPREN

Un pla pensat per totes aquelles empreses que comencen, i volen oferir una presència digital, aquest pla inclou contingut de xarxes socials i disseny web.

Aquest pla inclou
  • Domocili Social Basic
  • 7 hores de despatx al mes
  • Contingut mensual a les Xarxes Socials*
  • Disseny i desenvolupament de la pàgina web*

* Aquest pla té una permanència mínima d’un any.

* El contingut pel preu base a les xarxes socials serà d’un contingut d’histories/post/reel/carrusel/tiktok.

* El disseny de la pàgina web s’entregarà en un termini màxim de 2 mesos i el desenvolupament de la web s’entregarà en un plaç de 3 mesos més.

* Tindràs dret a 3 revisions sobre el disseny de la web abans de desenvolupar-la.

* El pla inclou el manteniment de la web.

 

Demane'ns més informació

OFICINA VIRTUAL – Pla professional

Domicilia la teva empresa, atén a les teves visites a Girona i deixa que nosaltres fem la recepció de les teves trucades.

Aquest pla inclou
  • Domicili social i fiscal i recepció de trucades
  • Recepció de paqueteria i correspondència
  • 4 hores de sala de reunions a la setmana
  • Gestió d’entrega de documentació a la recepció del centre

OFICINA VIRTUAL – PLA BÀSIC

El nostre pla més bàsic per domiciliar la seva empresa a Girona, amb servei de recepció de correspondència inclòs.

Aquest pla inclou
  • Domicili social i fiscal
  • Recepció de paquetería i correspondència
  • 1 hora de sala de reunions al mes

Vols venir a veure algún dels nostres despatxos?

Domicili Social

PLA AVANÇAT

Domicilia la teva empresa i atén a les teves visites a Girona amb les 5 hores al mes de lloguer d’oficina que inclou el pla.

Aquest pla inclou
  • Recepció de les seves trucades, i recollir l’encàrrec de forma personalitzada
  • Avís immediat de recepció de trucades via correu electrònic o WhatsApp
  • Bústia privada
  • Domicili social i fiscal i recepció de faxos al CN
  • Recollim la seva missatgeria, correspondència i paqueteria a la recepció del centre.
  • Escanejar la correspondència rebuda i enviar per mail si ho desitja el client
  • Entreguem i recollim la seva documentació a la recepció del centre
  • 5 hores de despatx o sala de juntes al mes

Fes la teva reserva:

Loading...
Powered by Bookly — WordPress Booking Plugin

Termes i concicions del lloguer per hores
  • L’arrendatari es compromet a deixar el depatx tal com se li entrega, en perfectes condicions, i és el responsable de pagar els desperfectes o perduda de materials, mobiliari i objectes avall en el punt 3 esmentats soferts durant el temps que tingui llogat el despatx.
  • L’arrendatari gaudirà dels serveis que s’ofereixen a CN, tals com, cafeteria, recepció de visites, servei de fotocòpies i sala d’espera durant el temps que tingui llogat el despatx, es detallen els preus dels serevis no inclosos amb el lloguer a l’Annex I que s’adjunta en aquest document.
  • L’arrendatari, en cap cas, podrà fer ús de la direcció del centre per rebre la seva correspondència així com tampoc podrà fer ús del telèfon centraleta com a recepció de les seves trucades si no contracte un servei de domicili social adicional amb el Centre de Negocis CN.
  • El despatx consta de: 1 taula d’escriptori, 1 cadira d’escriptori amb rodes, 1 taula rodona, 4 cadires de convidats i 1 armari.
  • Aquest contracte només és d’ arrendament, qualsevol incident ocorregut dins del despatx, serà responsabilitat de la persona que el lloga i respon davant de qualsevol dany material com a personal.
  • Les cancel·lacions o modificacións de les reserves s’han de notificar amb 12 hores d’antel·lació, del contrari PROGIRONA SERVEIS IMMOBILIARIS, SL, es reserva el dret de cobrar l’import del lloguer de forma parcial o total, excepte si fos per causa de força major.
  • El pagament de les reserves per hores sempre s'han de fer de forma anticipada.